onsdag 20 oktober 2010

Var är tvålen broder

Min tvåltillverkare flyttade till Holland och mitt lagrer började sina. Fick så äntligen tag i henne och hon kunde fixa ett gäng åt mig. Tack Eva.


Har vant mig med dessa underbara tvålar och kan inte tänka mig att använda andra märken. Dom är så himla bra så det går inte att beskriva.

Finns en websida att beställa ifrån, men dom har inte fullt sortiment och inte alla mina favoriter. Lyckan var alltså stor när jag idag kunde öppna min lilla låda, stoppa ned näsan och sniffa på godbitarna och samtidigt tralla på ordekvilibristen Povel Ramels gamla örhänge.

En till som blev glad i dag var sonen som också fick ett paket med posten.

När jag var på bokmässan i Gbg för en tid sedan så köpte jag en bok av Christer Fuglesang. Men den var tyvärr slut där så han lovade skicka ett signerat exemplar till mig.
Och i dag kom den äntligen.

Kanonkul, nu har William lite ny kvällslektyr och det gör inte saken sämre att "vår" ende astrounat har skrivit i den, samt att William är mycket intresserad av rymden.

Vardagslyx = Tvålar och böcker


Ok, gott folk nu ska jag hasta vidare innan det utlovade busvädret kommer. Ha en skön onsdagsafton så hörs vi by om by. Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar