torsdag 24 februari 2011

Min Kines och jag

Vi är inte riktiga kompisar, ännu.

Har nu haft den i två veckor och har fortfarande inte fått kläm på hur den fungerar.
Dessvärre har jag inget som helst intresse för teknik och det sätter onekligen käppar i hjulet för mig.

Min gamla som började sjunga på sista refrängen hade jag haft i fem år och just som vi var bästa kompisar och jag kunde alla funktioner.
Ja, då börjar den hacka....

Där är jag nu, med ny telefon som jag hoppas jag ska lära mig på kortare tid än fem år.

Hittade i dag en massa sms som jag inte noterat tidigare, så det tar sig som mordbrännaren sa.

Får nog ta maken på orden och "sätta mig och leka" med den och se om jag hajjar nåt fast det är boring att sitta och pilla. Vill kunna ändå, utan att "leka", och det är min svaghet - tekniktålamod = obefintligt.

Ett riktigt fett i- landsproblem.

Mellanöstern står i lågor och jag ojar mig över min telefon.

Sjukt men sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar