måndag 7 februari 2011

Ungefär 0,5 kg/vecka

Anses vara det sundaste och hälsosammaste, dessutom sägs det vara det mest realistiska och det som kommer att vara bestående.

Att gå ner ja.

Ok.
Jag har nu mina fem veckor som rökfri lyckats gå upp, och det inte bara ynka 0,5 utan 0,6 har jag fixat....

Vet att en del beror på att ämnesomsättningen förändrats, och det inte till min fördel.
Men, vet också att resten har jag ordnat helt själv.

Så.

I dag är första dagen på resten av mitt nya liv.

Nu jeflar ska dom bort dom tre kilona.
Tänker ge mig fem veckor och satsar på att bli av med 0,6 i veckan och det med bara mina nya pjuck och massa promenader.

För jag tänker banne mig inte dra in på mitt kära käk, nä nån måtta får det vara. (Ja jag får sluta med godiset såklart).
Då går jag hellre lite extra.

Behöver skrapa ihop ca 15000 steg om dagen och det är ju en baggis (hittills i dag har jag 18500), en del dar kanske det blir 10´ andra kan det bli 20´, ja det brukar ge sig i ändan som repslagaren sa.

Ok, då drar vi igång då.

Hörs under promenadens gång.

Wish me luck.

Kramelikram

Wulffmorgenthalers vision - huvaligen.


1 kommentar: