måndag 7 mars 2011

Å det blev det

För att vara måndag så...

En helt hyfsad sådan alltså.

Saker att glädjas över.

Varit rökfri i två månader.

Våren är på ingång och vårtecknen står som spön i backen.

Känner att mitt flås börjar bli bättre när jag powerpromewalkar om aftonen, mitt dagliga antal steg går alltså lättare att få ihop.

Så, finns en massa bra vardagsglädje.

Att jag sen inte nått målet att bli av med mina extrakilon jag dragit på mig vid rökslutet, ja ja men det kommer. Har i och för sig en vecka kvar av tiden jag gav mig själv....
Men, det kommer inte att räcka.
Jag skyndar långsamt, ska nog klara det med.
Allt tar sin tid.

Så, nu dusch sen hämta sonen och sedan blir det en tidig kväll.
Sov kanondåligt i natt, hundarna var helt kokko. Ylar, "gråter" och beter sig. Ville ut i natten, krafsar på dörren och var/ är bara så jobbiga.

Jäpp, löptik i närområdet.
Tänk att killar ska bli så flänga så fort dom ser/känner en snygg tjej.

Over and out för nu denna blåmåndag, kramelikram på er alla.

Vilken växtkraft va, tjälen har inte gått ur marken, men nog orkar dom små upp.

2 kommentarer: