lördag 19 mars 2011

Sol och lek

Hej! Ska vi leka nu då?

De tre T: na, Texas, Tyson och Truls träffades för första gången i dag för lite bus och lek. Och oj vad dom lekte sen, nästan så man blev lite trött av att titta på, för vilket tempo det är när det går som vildast till. Kanonkul att det gick så bra.

Tjo vad det går
Tur som tokar hade vi dessutom med det vackra vädret, solen sken från en klarblå himmel och vinden var i det närmaste obefintlig.
Efter hundlek och hemkomst gick jag bara in för att byta skor och hämta maken också gav vi oss av på en promenad.
Vill liksom inte vara inomhus en sån här dag.

Träffade en häst på promenaden.

Och ett hästskodjur.
Seneftermiddag och en oplanerad tur förbi en cykelaffär, skuttade in och fick syn på "min" cykel Mrs Scott. Skulle passa mig perfekt, både till motion och son "vanlig" cykel.
Hmm, ja vi får se.
Men snygg är den.

Det enda jag har att invända mot den motionsformen är kläderna, alltså cykelbyxor, hur käckt är det på en skala.?

Bob Dylan skrålar i bakgrunden, ryggbiffen och bakpotatisen står i ugnen och Williams nybakta kladdkaka står på avsvalning.
En god lördagskväll med andra ord.

Familjens clown, så här sitter Tyson när jag kommer tillbaka till bilen efter en snabbis in på affär´n.

1 kommentar:

  1. Ja.......och extra stoppning i rumpan :-)

    Kram
    Eva

    SvaraRadera