måndag 14 september 2009

4 personer i familjen

Och i hallen står det 33 par skor. Nä, det är sant skojar inte. Helt sjukt. Också finns det aldrig nåt som passar dagens outfit, konstigt! Varför räknar man då, jo fick ett spel när det var omöjligt att hitta det jag skulle ha. Ok, plockar bort det som är allt för somrigt då så blir det en bättre överblick i röran och på den vägen var det. Har nu plockat undan en del så nu står det "bara" femton par kvar och dom måste ju va framme!!!!!!! Ja, jag är en stor bov i sammanhanget jag vet och ändå är det gympadojjorna som oftast är på. Får börja gå lite mer i klackeskor tror jag.



Iklädd gympaskor for Mathilda och jag ut till Bruks för att köra lite agility, men det blev inte så mycket då inte alla hinder fanns på plats. Vi tränade med det som fanns i alla fall och det tycker Texas är buskul. Sen fick det bli lite plats och inkallningsövning med och det funkar hyfsat, fast det finns så mycket godofter att bli distraherad av.


Dagens snyft: När jag körde Micke till tåget för transport till Kastrup. Måste ha varit fakir (självplågare) i ett tidigare liv. Avskyr avsked och ändå är det det som präglar mitt liv,vänjer mig aldrig, strange.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar