måndag 26 oktober 2009

18 år

är det sedan vi gifte oss i dag. Jag är en lyckligt lottad människa som har så mycket godhet och fina människor omkring mig. Och då inte minst min käre man som sände mig dessa vackra rosor på vår dag i dag, tack mitt hjärtegull för att du står ut med mig och mina egenheter. Det är som prästen sa för så många år sedan "avstånd eller hav kan aldrig skilja oss åt, vi finns i varandras hjärtan".

Och nu får vi smått i huset igen ;-), eller ska vi kalla det att bli farmor & farfar!?

Dagens surprise: Ni goa snälla Kulla Gullor. Dagens andra blombud, vad snyggt och vad glad jag blev. Tack å tack.

1 kommentar:

  1. Grattis Sussie och Micke, fina blommor han skickade till dig, det är du värd.
    jag har gjort morotsbiffar med hasselbackspotatis idag, tack för receptet hälsar din namne i Göteborg

    SvaraRadera