söndag 4 oktober 2009

Dagens tips

och bingo promenad på Stensö fick ett snöpligt och ganska abrupt slut. Texas råkade nämligen nosa upp ett jordgetingbo och fick sig ett stick någonstans vid nostrakterna. nu gick det tack och lov bra, fast jag var himla orolig ett tag. Det gör ju omedelbart ganska ont också vet man inte hur reaktionen kommer att bli. Så för att vara på den säkra sidan bar Micke honom en bit på väg, efter en stund ville han själv gå igen så då förklarade vi faran över. Lite uppmärksamma var vi såklart i alla fall resten av dagen.

Ett läbbigt jordgetingbo

Ja, sen var det vanlig söndag resten av dagen. Vi höll oss inne efter vår förmiddagstur då det både regnade och blåste halv storm, så det kändes ganska skönt att få vara inne. Pysslade med lite förberedelser inför dom kommande veckosluten. Nästa helg åker vi till Gbg där vi ska gå på "Walking with dinosaurs" på Skandinavium sen ska Mathilda och jag på Hagabadets spa för att få oss en varsin skönhetsbehandling. Det var alltså diverse bokningar som gällde den här eftermiddagen. Nu är Micke på väg till Gbg igen och vi andra ska så smått börja varva ned och snart göra kväll i huset.


Dagens mys: Texas är ett riktigt mysproffs, hans favoritställe.












Här skulle jag kolla in en häftig 3D bild i sportbladet. Såg dessvärre inget då mina ögon ej är lämpade för såna bilder. Eller berodde det på att jag blundade!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar