måndag 5 oktober 2009

Så var den

måndagen snart över då och den var faktiskt helt ok. Dom som känner mig känner också till min aversion gentemot måndagar, men som sagt i dag var den riktigt bra. Varför kan man då undra, jo jag tror mig veta svaret. Pratade en lång stund med min bästis Helena i förmiddags och fick en massa peppning och bollande med ideer/funderingar och det gjorde min dag. Tror jag ska börja "terra" henne varje måndag för en trevligare inledning på veckan, watch out H.
Sen på förkvällen for vi ut och våldgästade Lisa och pojkarna för att gratta yngste sonen på födelsedagen. Det är också så himla nice att träffa dom, ett mycket trevligt sätt att avsluta dan på, fika och snickesnacka en stund.

Dagens väder: Var kanon, passade sinnet perfekt. Sol och ingen vind att tala om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar