torsdag 29 oktober 2009

Halsband

Nej Tack.
Vad taskiga ni är, jag vill inte ha det på mig. Visst ser han djupt olycklig ut vår lille Tyson. Vi började i dag att öva så smått på att just bära halsband, nu var det inte nån större hit kan jag meddela. Kliade gjorde det också var det himla obekvämt tyckte han, så dagens halsbandsskola varade i ungefär 2x15 min. Ny skoldag i morgon Tyson och snart tillkommer koppeltimmen.


Är ju ganska bra att börja vänja sig i tid så kommer allt vad koppel och dito promenader att gå som en dans sedan när det är dags.

Annars funkar allt finemang, mycket pass är det såklart men det visste vi. Men rackarns vad fort man glömmer hur det var med Texas, och det är bara tre år sedan. Vissa saker är som helt nya för oss. Vi tittar frågande på varandra och undrar "hm, hur var det nu då". Som t.e.x det här med sovning, hur lång tid tog det innan vi fick Texas natt trygg!? Och hur ska vi göra med Tyson? Som vi gjorde då, eller testa nya grepp. Ja, det ger sig nog per automatik.


Kom igen grabben nu är det kisstajm, jag har ett bra kiss ställe i mattes land jag ska visa dig. Också kan man gräva upp schyssta lökar där med.











Dagens Inbjudan: Fick en rolig inbjudan till en tillställning en helg i slutet av november. Surran kommer du och vaktar!? Du skrev ju i almanackan att ni skulle komma tillbaka då, remember.....

3 kommentarer: