måndag 12 oktober 2009

I dag

känns livet toppen. Har tagit beslutet att hoppa av utbildningen jag gått en stund på. Som det sägs i reklamen"det känns inte riktigt bra" så har det känts under den period jag försökt att finna studieglädjen. Ja, så äntligen tog jag förnuftet tillfånga och jag är lättad, glad och tillfreds med det beslutet. Nu kan jag fokusera på livet igen. Vilka lyxproblem kan tyckas och det är det, jag vet. Men ingen är gladare än jag att jag har möjligheten att välja själv och nu väljer jag familj och inre frid framför "karriär" och jäkt.

Och kanske kanske vi köper Fred Astaire (99% säkert), vi ska lämna definitivt besked på fredag.

Vilken start på en vecka va! Oh la la, vad jag är glad.

En tyvärr lite mörk bild på Fred Astaire, men det syns vad söt han är.

Dagens temperatur: i huset när vi kom hem, 15 grader, brr, kofta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar