söndag 11 oktober 2009

Söndag på öarna

Det är så himla vackert med det karga landskapet, klippor, havet och den friska vinden gör underverk, det är en förmån att kunna fara ut och "tanka" i en sådan miljö.
Vi for i förmiddags alltså ut på en ö-runda. Var på Öckerö, Fotö och Hönö, där vi förutom att lufta oss även fikade på ett litet mysigt fik.

Bilderna får tala:

I Keillerparken, på vägen utåt.


Texas poserar med stan i bakgrunden.






Det här fikade vi










Visst är det vackert














Lite blåsigt var det allt tycker mina snyggingar.







Och lägenhetsvisningen. Ja det var en helt ok sådan, fräsch och större än den vi har. Nu återstår bara att avvakta och se om vi får den.


Dagens alternativa utflykt:
Gick till Focus, i mitt tycke en av de bättre affärerna. Säger bara delikatessen och charken, rena himmelriket för en matnörd som mig. I dag blev det endast kvalitetsglass av märket "Kling" jättegod.

1 kommentar:

  1. Hej , gud va längesen jag sår er , va ungarna har blivit stora :) det kan ju inte vara så många år mellan och dom och mig , men förr kändes det som att dom va så mycket yngre :) Hoppas att allt är bra med er alla mvh Alexandra schilberg (Gunnar och puttis näst älsta:) )

    min blogg: WWW.Alexandralalla.blogg.se

    SvaraRadera