torsdag 22 oktober 2009

Packat och pysslat

Så kan man summera dagen. I morgon åker barnen på varsitt helgäventyr så det har varit lite pyssel med deras avfärd och lite dito med dalingarnas ankomst. Mathilda ska färja över till Visby och vara ett par dagar med en kompis som bor och pluggar där. William han ska till farbror, faster och kusiner i Stockholm över helgen. Ja och Micke han är i Polen så Texas och jag är solokvist, nä jag får massa besök så det blir så bra så. Passar t.o.m lite bra så att alla får plats, annars kan det vara lite trångt med fem extra sängplatser. Vi har ju i och för sig ett gästrum, men där kan bara två stycken kampera så som sagt tajmingen var bra.

Tidig kväll ska det bli, är lite trött i dag också gäller det att samla kraft så jag orkar hänga med mina nära och kära i deras tempo. Kan nog bli nån "nattmangling" misstänker jag.
















Ja så ger dom sig av från mamma, mina små gullungar. Ha det kul ses på söndag.

Oh a oh a e ni e smedjebackare, välkomna.


Dagens väder: Var inget vidare, dimma och småregn mest hela dagen.

1 kommentar:

  1. Oh a oh a eee....snart kömmer vi;)
    Skall bli jättekul att få ha en hel helg hos er.
    Vi laddar bilen med kullor, dalahästar, Falukörv å allt som hör till!!Stor kram..å du..no blire lite nattsudd va;)
    /Nanna och Kulla-Gullorna

    SvaraRadera