tisdag 29 juni 2010

Tjejer och killar

I dag har familjen delat pa sig en stund. William och Micke tog bilen och for till en vattenpark som William fatt nys pa och garna ville besoka. Sa sa fick det bli. Min personlige gps, alltsa Mathilda, och jag tog apostlahastarna till hjalp och styrde kosan mot stan och stranden. Helt fantastiskt vad dottern ar bra pa att hitta, snacka om bra lokalsinne. Kanner mig helt trygg med att ga i de tranga granderna i hennes sallskap. Hon hittar alltid oavsett var vi ar, fantastiskt med tanke pa gullvippans syn. Inte har hon arv det fran mig i alla fall det ar ett som ar sakert.

Varmt som bara den i dag och vindstilla sa det tar pa krafterna vill jag lova. Nar fan blir gammal blir han religios och jag jag badar, (och Micke borjar anvanda solskydd). Ar annars inte den badiga typen men salta bad ar helt ok. Badar cirka en gang om aret, men hittils har det blivit tva :). Ostersjon har jag inte varit i pa sakert 5 ar och insjobad minns jag inte anns nar det blev sist. Nej, det har visat sig att salta bad ar min melodi, salta bad till en salt bona, eller......

Nu hemma igen vid var lilla pool och invantar varandra. Kan nog bli nat kallt i strupen alldeles strax, kanns valdigt angelaget.

Dagens Basta: Sa har langt i alla fall. Dagens lunch med min goa lilla dotter. En mysig mamma/dotter stund med snack och umgange. Riktig kvalitetstid som vi borde ha oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar