fredag 12 februari 2010

Kyleffekten

Vid 10 m/s och -6 blir ungefär -15. Nu fattar jag varför jag frös så himla mycket när jag var ute tidigare. Inget höjdarväder alltså, inbjuder mest till stugsittning. Trodde det var för att jag varit och lämnat blod jag frös så förskräckligt (blir alltid extra frusen vid blodgivning) men det var ju i går och så länge brukar jag inte vara kulen. Men nu hajar jag varför alltså.


Nu är jag piggelin som bara den, blir det dygnet efter tappning, är nog bra att "åderlåtas" då och då trorjag. För mig är det kanon, mår som en prinsessa, full av energi och kraft.


Ja och hem kom han då sent omsider maken. Tåget var 2.5 timme sent i går, skulle varit hemma vid 8 men kom först halv elva. Vojne, vojne tänk att det ska ta 6.5 timme att fara från Gbg till Kalmar!!!!!

Nu ska jag skjutsa Micke och hämta bilen på verkstan, plocka upp Mathilda sen hem och hämta William och köra på trummning. Sedan blir det en kväll av skjutsande och "jour" W ska ha filmkväll hos en kompis och M ska på fest. Micke och jag ska försöka hinna gå på bio däremellan skjutsarna. Tänkte kolla den nya Faresfilmen Farsan, verkar kul. Såg pappan på Skavlan förra veckan och han var ju bara för go, så det kan bli helt ok. Spelar in På Spåret och kollar sen.








Dagens Winston Churchill: Kompromiss: Konsten att dela en kaka så att alla tror att dom fått den största biten.

2 kommentarer:

  1. Yes, så är det. Lätt beroende av ovannämnda program. Men jag har rockn´n roll i kroppen i alla fall, så allt hopp är inte ute!!! Stay cool. P&K

    SvaraRadera