söndag 7 februari 2010

Då var vi hemma igen

Efter att ha tillbringat dagen hemma hos Farfar och gratulerat honom på hans dag. Vi for vid nio i morse och har ca två timmar att köra innan vi är framme. Väl där var det bara att invänta Stockholmarna och sedan fara ut till restaurangen där resten av gänget väntade och där vi skulle äta födelsedagsmiddagen. Maten var bra och alla var vi nöjda och belåtna när vi sedan for tillbaka till Farfars och tårtorna som väntade.

En trevlig dag med god mat, trevligt umgänge, snickesnack och skratt. Nu hoppas vi att Farfar är nöjd med sin dag, trots att det blev lite intensivt och kort kanske. De flesta fick liksom vi bryta upp runt 5-6 tiden för att komma hem innan det blev på tok försent.

Nån fotograf blir jag aldrig upptäckte jag nyss. Tog en massa bilder idag, men som sagt märkte nyss att de flesta av dom är tagna utan blixt, alltså för mörka. Så typiskt och himla tjurigt och just i dag.

Nu ska jag städsla inför veckan sedan blir det kojen. Ja, kanske lite läsning också. God Natt hörs i morgon.


Dagens Wow: Ja, det var egentligen gårdagskvällen. Wow, sa jag när jag såg och hörde Dolph sjunga och spexa på tv:n i går kväll. Han är ju rolig har en stor portion självironi samt faktiskt riktig hygglig pipa. Jag blev förvånad men lite glad faktiskt att en gammal fördom om honom fick se sig besegrad. Ska bli kul att följa spektaklet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar