söndag 23 maj 2010

Helgen är över

Varmt, skönt och intensivt. Känns som vi hade behövt en dag till i Gbg, men nu är det som det är bara att gilla läget. Vi får åka tillbaka snart igen, för det är en himla fin sommarstad. Och nu när sommaren har kommit så är det ju bara att fara tillbaka och njuta av salta bad och allt annat en storstad belägen vid "det riktiga havet" kan erbjuda. Nu inväntar vi bara lite ledighet, men sen blir det mer storstad för oss.
Helgen har såklart dominerats av Göteborgsvarvet, det var ju därför vi for dit. Men i dag så hanns det med lite annat innan vi stack hem till östkusten igen. Micke och William for till Universeum några timmar på förmiddagen, sen strålade vi samman för en lunch. Efter det så var det dags för nåt gott och vad är då lämpligare än Lejonet&Björnen glass. For således till den glassrestaurangen och mumsade i oss varsin god glass. Ja sen var det bara att packa in sig i tuttan för hemfärd.
Nu är det dags att kvälla på grönalund, är faktiskt lite trött så det blir inget nattsudd i dag inte.

Ny härlig vecka väntar i försommarsolen. Ha det gott, kram.
Dagens Joan Rivers: En repris men ändå... Om jag nånsin ser en leende joggare ska jag överväga saken. Så tänkte jag också. Nu lägger jag funderingarna på hyllan ett tag, för jag har aldrig sett så många illa grimaserande joggare på en och samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar