söndag 30 maj 2010

Nya Träskor

Tralala, va jag är gla. Fick nya träskor i dag som Morsdags present. Jättefina är dom med små söta nyckelpigor på. Dom gamla åkte bums i soptunnan och jag kan finspankulera omkring i mina nya skor. En bok fick jag också, kanonbra med lite ny semesterlitteratur. Har inte läst något av Johan Theorin men jag har hört mycket positivt om hans böcker. Ska bli spännande att sätta tänderna i.

Tog oss en skön tips och bingopromenad i förmiddags hela familjen, det var just pga dagen som vi var just hela. I vanliga fall ratar barnen helst såna promenader, men i dag så följde dom snällt med för att glädja sin moder.

Sen blev det besök på en Thairestaurang för bufféätning till middag. Och som vanligt äter man på tok för mycket så nån traditionell söndagsglass fick inte plats i dag.
Dagens Liknelse: En mors tålamod är som en tandkrämstub - den tar aldrig riktigt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar