fredag 24 september 2010

Snart framme

På G till bokmässan, men innan dess en skön hemmakväll i familjens sköte. När vi är här (på rätt sida av Sverige?), passar vi såklart på att smörja kråset med några av havets läckerheter.

Efter att vi hämtat Micke på jobbet for vi således till "vår" fiskhandlare, dom eminenta och supertrevliga killarna och tjejerna på Knippla Fisk, där vi handlade diverse delikatesser till kvällens fredagsmys.

Nu laddning och väntan på morgondagen. Har köpt avlastningsplåster till mina "pekkafötter" med blodblåsor på så att jag ska kunna gå hela långa dagen och njuta av allt på morgondagens bokmässa.

Önskar er alla en riktigt skön helg. Ta tillvara på dagen och njut, eller som det också ibland sägs carpe diem.

Kramelikram

Jo, mer att njuta av kanske!!? Några av mina favvotecknare Wulffmorgenthaler, visst har dom fångat verkligheten bra?

Kanske något att se fram emot, man slipper bli kall om halsen i alla fall. Nu ligger jag tyvärr inte inne med den storleken på bröna, så jag får väl köpa en halsduk då, eller frysa.

Men positivt tänkande gäller. Alla åldrar har sin charm, så mina kanske räcker till att värma örona med när det är så dags.

2 kommentarer:

  1. Godast av allt man kan stoppa i munnen är skaldjur. Skulle absolut välja det som min sista måltid!

    SvaraRadera
  2. Håller med. Finns inte mycket som kan toppa det.

    SvaraRadera