måndag 28 december 2009

Anfäkta och anamma

Bomber, granater och krevader. Vad är nu detta då kan man undra! Ja, jag vet inte, måste bara få ur mig det. Har varit småirriterad och stingslig hela dan. Varför vet jag inte, har absolut ingenting att "tjura" över. Så ovanstående haranger har jag hämtat direkt från Kapten Haddock och hans vokabulär,vilket jag tyckte beskrev hur min dag har kännts rätt så bra. Och dessutom har det regnat och varit grått. Har nog sovit för mycket och fått för lite syre, ja kort och gott vänt på dygnen så här i lovtider. Nä i morgon blir det tidig revelj och en normal dag igen. Basta.



Dagens blingeling, blingeling: Visst är den snygg min julklappsklocka. Var och fick armbandet kortat i dag så nu kan jag ha den på. Passar mig perfekt grön, blingig och cool precis som ett kinderägg!!! ( Och jag, tror jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar