torsdag 31 december 2009

Gott Nytt

Årets sista dag är här och vi kan nu summera året som gått. Det har varit både upp och ner, men mest positivt tycker jag. Ja, ett ganska alldagligt år med andra ord. Inget anmärkningsvärt på något sett, såklart minns man det roliga framför det mindre roliga. Så för att lista något av det roliga/bra som hänt under året så är nummer ett helt klart.
  • Tyson, att Texas fick valpar och pojken i kullen kom till oss.
  • En skön och rolig släktträff i Grekland i somras.
  • Vi byggde om entretrappan hemma, äntligen.
  • Texas fick en 1:a på utställningen i Växjö.
  • Mathilda kom in på sin favoritutbildning.
  • William har så gott som varit migränfri.
  • Micke och jag var på Childhoods jubileumsgala i Gbg.
  • Fartygsdop i Kroatien.
  • Kusin, syster och moster mötet i höstas. så kul.
Ja, himmel vad mycket bra och roligt som hänt och ovannämnda är ju bara en bråkdel, en promille av alla "golden moments". Man ska som bekant även räkna alla små stunder av glädje och lycka. Men skulle jag lista allt, skulle jag få sitta kvällen lång.

Jag är en lycklig och priviligierad människa och jag älskar alla mina nära och kära så mycket att det värker i hjärtat.

Tänker inte lista några sämre saker, för det som inte varit bra ska vi göra bättre nästa år. Som att träffa släkt och vänner oftare, hitta vardagslunkens små guldkorn, helt enkelt värdesätta det enkla och det man ibland tar för givet på ett bättre sätt.

Med önskan om ett underbart Nytt År för Er alla, må 2010 skänka er mycket glädje och värme


Vår dag i bilder, där vi bland annat var på utflykt till Flottsbro, vackert och lite kallt.
























Dagens Frisyrer: Faster och Moster har fixat snygga frisyrer inför aftonen, stiligt? Därom tvista de lärde.

1 kommentar: