fredag 13 november 2009

Fantastiskt


Vilket makalöst vackert väder det har varit i dag. Jag som gnällde över gråvädret i går, fick i dag svar på tal av vädergudarna som visade sin allra bästa sida. Två grader varmt, blå himmel, sol och vindstilla, vad mer kan man begära en novemberdag! Packade in hundarna i bilen och for ut till ett bra vandringsställe, traskade och bara njöt av en skön förmiddag.

Och dagen heter fredag den 13:e, hm. Ja, ja so far har allt varit toppen (förutom en spegel i kras), men jag får väl vänta med summering till aftonen kanske. Man ska ju som bekant inte ropa hej osv osv... Nu är jag inte så himla vidskeplig av mig tycker jag själv i alla fall, men skulle maken få den frågan skulle han tycka det motsatta. Vet inte jag, kanske lite då.


Ett fartyg i fjärran











Vackra Kalmarsund



Och långt därborta skymtas Ölandsbron












Dagens Yes: Nu är Micke snart klar i Polen, båten ska provköras sen Done. Så väntar en mötesvecka i Gbg. Men sen kommer han hem. Tjoho bara en vecka kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar