torsdag 22 juli 2010

Lika men olika

Det är vi, min kompis och jag. I dag delade vi på oss en stund på dagen. H tog sig en stadstur med tjejerna och jag kastade mig ut i jordgubbsfältet. Plockade ihop 15 liter och jösses vad det är roligt. Helena hjälpte mig sedan att snoppa dom för infrysning, romtopf och omedelbar ätning. Gott.
Efter våra olika äventyr strålade vi samman inne på Krusenstiernska gården för lite eftermiddagsfika i gammal fin trädgårdsmiljö.
Ja sen har den här dagen också rusat iväg. Efter en sen middag blev det lite ditt och datt pyssel och snickesnack.

Gott Natt från ett trött gäng på grönalund.

Dagens Besök: Kotte kom nu på kvällskröken och kilade förbi. Han blev utskälld av Tyson så han fick himla bråttom härifrån. Kul att han är tillbaka för det är så mysigt att veta att dom trivs här också inbillar jag mig att dom tar en och annan snigel, vilket inte är helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar