lördag 17 juli 2010

Regn rusk & åska

Så kom det då, regnet. Himmelens portar öppnade sig och det öser ned. Och med regnet fäljer åskan, har åskat till och från sen tidiga gryningen.
Passade på att ta oss en städdag. Micke for fram med dammsugaren och jag följde efter med moppen. Nu hyfsat rent i huset igen. Känns alltid lika nice när man är klar. Bara att skutta in i duschen och fräscha upp sig själv lite nu då.

Hoppas nu att regnet snart ger sig för framemot aftonen är det dags att hoppa upp på cyklarna och trampa in till Thorners på middag. Ett trevligt avslut på dagen med andra ord, är alltid lika mysigt att träffa dom också lagar Lasse himla god mat. Och det gläder en matglad människa som mig och Micke med såklart.

Ha en skön kväll kara allehopa. Over and out från grönalund.


Dagens Tips: FitFlops, fick ett par i födelsedagspresent och det kan jag säga; har baske mig aldrig haft skönare på tassarna. Har gått i dom oavbrutet sen jag fick dom. Enligt reklamen ska dom dessutom vara bra för ben och rumpa, ge träning under tiden man går. Bra va!!! Så mitt tips. Köp, om du vill gå bekvämt och samtidigt få lite bengympa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar