söndag 26 december 2010

Fel, fel, fel

Hade jag.
Och jag avskyr att ha fel.
Och eftersom det är sällan jag har det ;-) så är det dessutom en något annorlunda situation det här att erkänna ett fel......
Eller fel och fel, det var ju mer en känsla jag hade att Kungen skulle tillkännage att Victoria väntar smått.

Så, egentligen. Jag kan fortfarande ha rätt. Tror att hon är gravid, så det så......

Äntligen har det sluta blåsa och snöa på oss och dagen har bjudit på riktigt vackert väder. Solen har varit på visit och vi kunde ta oss en promenad på riktigt, utan att pulsa och pusta.
Vägarna är farbara och allt är nästan som vanligt. Fick tom fredagens tidning i brevlådan i dag.

Goa söta Alice kom med en julklapp, en fin flaska glögg.

"God Jul och varsågoda, ni ska ha den för att jag får vara här så mycket"
Blir man glad eller.... Ja, har påven ful hatt?

Big YES

Klart Alice och alla andra ska vara här, alla är så välkomna hit. Det är ju bara roligt att dom vill vara här, ungdomarna.

God Annandag och kramelikram på er alla.

( I morr´n Syrran, så ska du få chokladsnittsreceptet. Dom är så goa som ett knaprigt tilltugg till tex bär, perfa som nyårsdessert)

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar