lördag 4 december 2010

Och pulka blev det

Ett åk för min del, skitkul. Hade gärna stannat längre och åkt mer, men det är ju sååå pinsamt att ha mamma i backen.
Ville inte utmana mitt framtida pulkaöde så jag och doggsen lekte på vårt håll.

Efteråt var det så dags för den klassiska koppen varm choklad med vispgrädde. Busgott.

Nu ska vi göra något lite halvförbjudet sonen och jag. Vi ska äta framför tv:n, har gjort hamburgare som vi skall smaska på framför en gammal efterlängtad favorit från min barndom, Trolltyg i Tomteskogen. Har inte sett den på, ja, jag vet inte hur många år, men många är det. Var är Fjant.......

Tjingeling på er och ha en skön decemberafton och missa nu inte Plura på tv i kväll, han är ju också bara såå bra.

3 kommentarer:

  1. Håller med!! Har tittat på detta program!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  2. ÅHH!Trolltyg i Tomteskogen...vilken nostalgi!
    Den måste jag oxå införskaffa...Kram från Smebacken

    SvaraRadera
  3. jag var väl till sjöss då, no clue (eller dåligt minne, hmmm så är det nog).

    SvaraRadera