söndag 19 december 2010

Fotograf

Ja det lär jag aldrig bli.

Visade sig att jag fotograferat med fel program inställt på kameran en hel kväll. Att jag tagit en massa bra bilder kan jag alltså inte skryta med. Däremot en himla massa mörka och gryniga.
Glada Kaptener
En jättemysig och rolig kväll hade vi i går. Massa skratt och goa människor, ja det kan inte bli annat än bra då.

Några bilder blev det trots att jag höll i kameran och det ska tilläggas att det dom togs innan kameran blev "felinställd" av moi.
En massa snö har fallit under natten och dagen så en stor av vår tid har vi tillbringat ute för att skotta oss fram och ut.
Kapten Jaeger lade till på grönalund.
Och när bilarna var framskottade var det dags att åka och köpa gran. Nu är den införskaffad och står så grönn och grann ute i bon tills det är dags för den att flytta in i stugvärmen.
William letar efter den perfekta granen. Och hittar den också.
4:e ljuset är tänt, brasan sprakar och kalopsen puttrar på spisen, en riktigt skön söndag.

Kramelikram på er alla och ha nu en riktigt skön adventsafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar