torsdag 7 januari 2010

Snow dogs

Är inte bara vi tvåbeningar som har kul i snön. Texas och Tyson busar till det och leker så det står härliga till. Men, så värst lång stund blir det inte, kallt om tassarna. Så när dom är färdiglekta springer dom upp på trappen och krafsar på dörren, då är det bara att komma och öppna. Fast i dag var jag lite stygg och tvingade dom vara ute med mig en stund till under tiden som jag skottade klart. Det bekom nu inte dom nämnvärt för dom hämtade sitt lekdäck och hade dragkamp på trappan.


Ikea for vi till maken och jag. Vi skulle kolla in lite nya garderober och en ny säng. Ska försöka organisera om just garderober och behöver en ny och mer funktionell. Vår gamla är för hög 2.36 så jag når inte riktigt upp och det övre utrymmet blir inte riktigt utnyttjat. Så nu spanar vi alltså efter nåt mer passande, kanske det blir nåt från ovannämnda varuhus. Och kan ni tänka er promenerade ut ur affären utan så mycket som ett enda ljus eller servett, har nog aldrig hänt.....




Dagens Loser: Det är jag det. Spelade fillipin med William och ja, han vann. Ganska väntat eftersom mitt minne kunde vara bättre. Nu får jag stå mitt kast och köpa 50 glassar till honom, bara han inte väljer Magnum!!!!! Eftersom William är en hygglig prick så har han lovat att jag får köpa dom portionsvis och glad är jag för det, annars bågnar frysen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar