lördag 16 januari 2010

Popcornsfrossa

Var på bio idag med barnen och kollade på Alvin och gänget 2, en gullig film som man blir glad av. Fast som med alla filmer så var nog 1:an bättre tycker jag. Är nog kanske lite barnslig fortfarande, för jag älskar att se den typen av film. Shrek är min favorit i den genren, helt sjukt kul är den/dom. Misstänker att det inte är många gånger till som jag får med mig barnen på såna "barnfilmer", dom har ju lite andra intressen än att hänga med morsan på matiné. Men jag tycker alltså om det (har förresten ätit krumelurpiller), får väl låna nåt barn i framtiden eller gå ensam.
Mycket popcorn ska man ha på bio också. Och det blev det, formligen frossade i både popcorn och läsk. Mätta och dästa var vi alltså när filmen var över. Men är det lördag så är det. Lika bra att löpa linan ut, så det får allt bli lite glass i tv:soffan sen när man ändå är i frossarsvängen.



Dagens hundskola: Mathilda övar med grabbarna. Går sakta framåt, lite okoncentrerade var dom idag. Men det är bara att öva vidare, det kommer by om by bara man inte ger sig.



2 kommentarer:

  1. Kan jag få skicka mina till kursen???! MVH Inger

    SvaraRadera
  2. Men guuud va duktiga!!!

    SvaraRadera