fredag 13 augusti 2010

Kvällen före

Och i morgon kväll är det dagen efter. Tysons första utställning går av stapeln i morgon, pappa Texas har gjort det några gånger förr och är van.

Men, vet inte om det är nerver eller ej, dom låg så gulligt och höll varandra i tassarna som att Texas liksom ville säga. " Kommer att gå bra i morgon min son, jag är med" eller nåt. Så jäkla gulliga var, och är dom i alla fall.
Passade på att ta en grill i det tokfina vädret som varit idag, 20 grader långt in på kvällen. Hur skönt som helst och med hjälp av lite mygga kunde vi också vara ute hela middagen. Kanon.

Nu kvällar vi här på grönalund eftersom det kommer bli tidig revelj i morgon bitti. Är nog lite nervös i alla fall tror jag, wish me (us) luck.

Hörs med rapporter så snart jag har några. Kram från ett pirrigt gäng på grönalund (ja jag och dogsen alltså, dom andra är inte ett dugg pirriga och vet hur det kommer att sluta.....)



Dagens Glada: Wow, ett par sunglasses, vad glad jag blir. Älskar solglasögon och blir alltid lika glad när jag får ett par nya. Har genom åren samlat på mig ett ganska rejält förråd med dito och det av olika märken som D&G, Chanel, Bvlgari, Ray Ban, osv. Men det bästa man kan få är nog ändå ett par rejäla reklamglas, är så kanonbra oftast och dessutom snygga. Precis min stil, lite rock ´n roll sådär. Dessa, som jag fick i dag är från Chris-Marine, snygga va!?. Kommer att sitta som en smäck i morgon. Cool Matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar