fredag 6 augusti 2010

Tjoho

Så här glada är mina killar efter att gått en frukosthalvmilare med matte som inte har ont i foten längre. Ja lika glad är jag med, fast jag skuttar inte eller rullar mig i gräset direkt. Så jäkla skönt var det i alla fall att kunna ta sig fram obehindrat och utan smärta igen.

Ska strax ge mig upp i spåret för lite wogging och det inte bara för att jag kan. Nä, till stor del för att det behövs, det här med inkomster och utgifter ni vet. Satt i går i soffan och ömkade mig över min otur och onda fot och slevade i mig inte bara en utan två stora portioner glass och chokladsås. Inte nog med det, pillade i mig några zoo gelegodisar också. Så zooisarna har jag väl gått väck nu hoppas jag och nu blir det alltså glassen som ska förbrännas.

Vill ju fortsätta snaska och i dag är det fredag och de officiella snaskardagarna är här, alltså helgen. Bara att kasta sig ut i solen och på at då.....
Hörs by om by

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar